12 anni fa
la frase completa è: boja ti e ta morti cani, te gha pì morti cani ti de rintintin 😄Quotato da pheromone,Ma no che no ti se cojon! Pol esser che ti xe massa bon, talvolta. Dighe de andar in mona de quea vacca de so' mare. No starghe drio alla zente che la xe bona solamente a rompere i cojoni.Quotato da balloons,i me lo dise sempre ti te si on cojon 🙂
Dighe: "Ghe sboroooo, ti ta morti cani!"
Spero di esserti stato d'aiuto con i miei validissimi suggerimenti dialettici. 🙂
Quando me l'ha detta un taxista ho risposto: a figgiu de bagascia, avanso de casin, se nu te piaxe a mussa sussime stu belin 😄
12 anni fa
Varda che no ghe jero par turismo, me g'ha dito cussì mentre ligavo a mae barca ala bricola, e mi g'ho risposto 😋Quotato da balloons,se volevi risparmiare te dovevi andar a rovigo no a venexia se la citta pi cara del venetoQuotato da belinone,la frase completa è: boja ti e ta morti cani, te gha pì morti cani ti de rintintin 😄Quotato da pheromone,Ma no che no ti se cojon! Pol esser che ti xe massa bon, talvolta. Dighe de andar in mona de quea vacca de so' mare. No starghe drio alla zente che la xe bona solamente a rompere i cojoni.Quotato da balloons,i me lo dise sempre ti te si on cojon 🙂
Dighe: "Ghe sboroooo, ti ta morti cani!"
Spero di esserti stato d'aiuto con i miei validissimi suggerimenti dialettici. 🙂
Quando me l'ha detta un taxista ho risposto: a figgiu de bagascia, avanso de casin, se nu te piaxe a mussa sussime stu belin 😄
Rovigo xe triste e piatta, me piaxe de pì Padova, Tarvisium, Feltre, Montello...